söndag 21 december 2008

Vilken fin kväll, vilket party!

Nu såg jag att en av mina favoritfilmer sänds på TV4 i morgon vid 21.00; Love actually. Gud så härligt! Så nu kan jag somna med ett leende på läpparna. Dessutom hade jag ett rätt mysigt (om än helt vanligt) samtal med älsklingen nyss, vilket också gjorde mig rätt glad. Festen i Smedjan anordnad av 18-årsfödelsedagsbarnet Ida var också super. Mycket dans och på det svett, och ingen alkohol för min del. Nykter på fest är den nya upptäckten, som jag gillar och har kul med.

Fick till och med en riktigt charmig lapdans av Carl. Intressant va? My first lapdance made by Carl!

Härligt värre!

Nu blir det den absoluta favoritfilmen Forrest Gump och sängen tillsammans med lite pop-corn och julmust. Göttans!

Godnatt, och tack för en fin kväll alla människor som var en del av den! (Bilder på alla sköna classmates kommer förmodligen upp i morgon bitti)

Inga kommentarer: