måndag 1 december 2008

There's no one like us

Ingen skoldag för mig idag. Nej, idag var det möte med Leader Gränslandet tillsammans med Omformargruppen. Vi siktar på att få ihop en summa så vi kan köra på med våra projekt så fort som möjligt. Visst är det väl jättesynd att allting skall handla om pengar? Men så är ju fallet och det är ingenting att göra någonting åt, det är bara att ta det faktumet och jobba vidare.

Sedan har jag faktiskt tagit tag i en sak ordentligt; jag har skickat in en ansökan till K-Kuriren om att eventuellt få sommarjobba där. Det vore verkligen en upplevelse, eftersom att bli journalist är den största dröm jag trycker på.

Jag behöver bara hitta mitt skrivarjag nu. Det känns lite förlorat för tillfället, men det går ju i perioder beroende på levnadsförhållandena.

Inga kommentarer: