lördag 13 december 2008

Skitläsare?

Varför skämmas för att man läser på tjottahitin? Det ser jag ingen mening i. Jag är en stolt skitläsare! Okej, vi sparar på detaljerna, but still.

Men det finns så många där ute som verkar skämmas för detta ypperliga fenomen? När man ändå bara sitter där, kan man väl lika gärna gnugga energiknölarna lite genom att läsa några rader? Ser inget fel i det hela. Speciellt tjejer har svårt att erkänna denna företeelse, precis som om det vore mer manligt och naturligt för män att läsa på tjottan.

Det är klart vi tjejer ses som en svagare länk när vi inte vågar ta för oss av det goda. Nej, nu får ni sluta fjanta och stå på er tjejer!

BLI SKITLÄSARE!

2 kommentarer:

Nenne Kay sa...

Haha, det där fick mig att le alltså, som du alltid får.

Jag kan säga att jag är rätt öppen endå när det handlar om skit! Dock läser jag faktiskt inte för de har liksom aldrig behövts. Jag är oftast snabb som blixten, så jag hinner liksom aldrig läsa.

Men den där samlingen Dassböcker är bra. Brukar sitta o läsa hos mormor ibland faktiskt. Dom har många roliga vitsar osv :D

Elfridiskt sa...

Ja, men så kan det ju också vara, att man inte hinner! Haha, men jag vill liksom inte att folk skall skämmas, för det är så onödigt. Eller nödigt? HAHA, där fick jag till det.

Men jag förstår ditt dilemma Nennicsh! ;D