lördag 27 december 2008

Pokerkväll fer sure!

Jag är väldigt trött efter ett par parti poker med brorsan, Ellinore och mor. Riktigt trött. Alkoholen jag drog i mig gör ju faktiskt heller inte saken bättre. Den berusningen är dock borta för länge sedan, och skönt är väl det!

Satt med över 200 marks och brorsan sa:
Okej, men vi säger såhär; för varje mark du har får du inte pilla dig i ett enda hål på kroppen och lukta på fingret sen. Eller... du får inte plocka bort någonting från kroppen och sen kolla på det. Inte ens när du klipper naglarna. Eller... du... för varje mark du har får du inte fisa när någon ser dig. Inte ens är ute. Om du gör det, då måste du ringa mig och säga det. Och du vet, nu kommer du inte veta när du ska duscha, för när man pillar i ett hål på kroppen och luktar på fingret vet man om man ska duscha eller inte.

Han var helt klart avundsjuk för att han förlorade alla sina marker först båda gångerna...

Skriver mer "i morgon" (läs: idag). Då skall jag skriva om en väldigt viktig sak som förklarar min frånvaro från bloggen nu under jul.

Vi hörs då!

Inga kommentarer: