onsdag 17 december 2008

Veckans mest...

... störande!

Jag sitter här hemma och tänker glatt "nu skall jag jobba på riktigt bra med projektet och skriva många A4 under kvällen", slår upp skrivblocket och finner det mest irriterande A4 någonsin... nämligen historia c uppgiften! Den skall vi göra för att slippa frånvaro från diverse lektioner dessa två projektveckor, fyra lektioner för att vara exakt.

Denna uppgift skall vara inlämnad på fredag 23.59, och jag hade helt och hållet glömt bort den! Så det blir ingen tidig sänggång idag direkt, som jag hade tänkt att det skulle bli. Nej, det blir nog till att snällt sitta uppe och skriva (kul att vara lagom utdöd i morgon på mötet med Leader Gränslandet). Ett A4 hittills, på fråga nummer ett... Jag säger bara: SUCK!

Skall väl fortsätta slavandet.

Inga kommentarer: