tisdag 16 december 2008

Jag skrämmer alltid bort alla

Herregud vad irriterad jag kan bli på mig själv ibland! Ni vet, jag antog ju erbjudandet igår från färgadelinser. Skickade TVÅ mail till dem igår, därför att jag missade att läsa informationen ordentligt. Eller så glömde jag bara. Sedan idag går jag in på hemsidan och ser att de har avslutat erbjudandet. Skriver direkt ett mail till dem och säger att jag hoppas på att få mina linser, trots att jag publicerade och skickade mail så sent. Omkring klockan 23 igår.

Givetvis ska jag få mina linser, men de kanske ser mig som världens stalker nu när jag har råkat skicka samma mail två gånger, och två stycken innan det. Jag blir så irriterad på mig själv alltså! Klumpeduns minst sagt, i alla fall när det gäller sådant. Nåja, oftast.

Nu får jag nog inga linser. *suck*

Inga kommentarer: