fredag 12 december 2008

The Hills är skit men fredag bra

Jag säger bara en sak; fredag hela veckan! För det är precis vad det har varit för mig. Har suttit hemma och arbetat med mitt projekt, och det är riktigt, riktigt skönt, under hela veckan! Ingen tillbringad och bortkastad tid i skolan. Det finns inte ord att beskriva hur skönt det är att kunna sova ut med pojkvännen till klockan 12 för att senare sätta igång med arbetet. Man känner sig mer hel liksom.

Sitter just nu hemma framför MTV. En rätt skön kanal ändå, som jag alltid annars föraktat och sett som en rätt fjantig kanal full med värdelösa program. Men så är ju faktiskt inte fallet! Visst är det fullt med larviga teenageprogram, men de är ändå rätt roliga att se i och med att de är så förbannat pinsamma!

Som The Hills, har hört en jävla massa snack om det programmet, att det skall vara så bra o.s.v. Men fyfan vilken skit? Det är ju inte ens riktiga skådespelare, så varför bli helt hysterisk kring den serien? Nej, det var en riktigt pinsam serie, som man ser på, ja just det, bara för att den är så pinsam!

Så nu undrar jag; ni som gillar The Hills och blir helt hispiga vid bara namnet, varför i h-vete blir alldeles hetsig kring denna otroligt dåligt producerade serie?

Jag undrar jag...

Inga kommentarer: