tisdag 23 december 2008

I just can't get enough

Kvällen har lidit mot sitt slut och nattetid har tagit över. Sitter lite halvt obekvämt hemma i soffan framför TV:n med datorn i knät. Konverserar med diverse människor på MSN; däribland Micke som jag alltid har fun talks med.

Skall snart gå och lägga mig faktiskt. Inte för att sova, nej, jag skall titta på Forrest Gump igen. Det är rätt underligt egentligen, att kärleken till den filmen har varit total ända sedan jag såg den för första gången (jag kanske var de tio). Det kommer aldrig skapas någon så vacker film igen, aldrig! Det kommer heller aldrig finnas en skådespelare som spelar med sådan känsla som Tom Hanks (Cast Away är rent genialiskt skådespelad, precis som Forrest Gump).

Ja, det går inte att tala gott nog om Hanks. Han kommer för alltid vara min riddare på vit häst tillsammans med Johnny Depp, och Henrik såklart. De är mina tre knights! Vilken skön känsla jag fick i maggropen nu.

Godnatt!

Inga kommentarer: