onsdag 3 december 2008

Mmmums!

Vilken är din favoritläsk?

Själv väljer jag allra helst mellan Trocadero, Coca-cola, Pepsi och Dr.Pepper. Allra mest addicted är jag nog ändå av den vanliga, originella colan. Det kommer alltid vara favoritdrycken!

Förresten så är alkohol äckligt, det är ingenting man dricker bara för det är gott. Nej, det dricker man för att hamna i någon kryddad fantasivärld där man kan vara en helt annan person. Personligen får jag bara huvudvärk, efter första cidern.

Det finns en, och endast en, alkoholhaltig drink man kan dricka för att den är sjukt god; Minttu tillsammans med Dooleys och mjölk. En deciliter av varje så blir det superb! Rekommenderas, kan liknas vid Baileys med smak av mint (bara att den hemmagjorda, godare, drinken blir starkare). GOTT!

Den äckligaste drinken jag någonsin har druckit, det är tammefan Long island ice tea. Coca-cola tillsammans med x antal vita spritsorter, fyfan tvi i helvete så det smakar skit! Jag betalade 120 spänn (SÅ JÄVLA SJUKT FAIL) styck för dessa på kryssningen med H i våras, man blev full i alla fall men det var inte värt baksmällan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Trocadero, fruktsoda eller vanlig sockerdricka för mig! ;)