onsdag 3 december 2008

Sick and tired, sick of being sick and tired

Skoldagen gick fort, väldigt fort. Men gud vad jobbigt det var att sitta i matsalen och käka helt ensam! Satt där, längst in i hörnet helt ihopkuvad, och kände mig riktigt mobbad. Hur sorglig är jag inte? Nej, vet ni, annat var det igår när jag satt tillsammans med två betydelsefulla personer i biosalongen och såg på Twilight!

Den filmen var bara, bara underbar! Allt snack om att den var läskig och "strikt förbjuden för ungdomar under 15 år", var ju bara rent bullshit! En riktigt, riktigt fin kärleksrulle med inslag av lite darrande skräck (som verkligen inte ens var läskig utan snarare bara spännande). Jag blir helt hysterisk när jag tänker på den, för den var så fuckat jävla bra! Vill se den nu igen, igen, igen!

Hur som haver, drog ned till Stora Djulö idag och fotade lite. Det är fanimig svårt att få fokus och grejer, men fixade det bra till slut. I alla fall rätt bra med tanke på att jag inte haft min kamera i inte ens ett dygn.

Skall vila en stund nu, och ringa H. Jag är så himla, himla trött!

Inga kommentarer: