fredag 5 december 2008

Fredag betyder pizza

Den här dagen känns... bra, men dålig. Dålig, därför att jag har sjukt ont i huvudet och innehar den där smygande känslan av att inom en liten kort framtid bli förkyld. Brukar kunna känna sådant rätt bra efter alla bihåleinflammationer jag stått ut med. Känner inte i halsen som de flesta andra kanske gör, nej, jag känner i bihålorna. Det resulterar i huvudvärk, till och med känslan av att huvudet skall liksom spricka upp och gå sönder. Inte av smärta, utan av tryck. Tänk er att ditt huvud är en ballong, och att någon blåser upp ballongen. Rätt bra beskrivet.

Var ute och fotade en stund förut för att få lite frisk luft. Det är svårt att fota här utanför mig, det finns inga riktigt schysta motiv direkt. Har inte direkt något överflöd av fantasi idag heller. Men fick väl en eller två schysta bilder i alla fall, kanske fler, I don't know. Men snacka om att jag lever i en bubbla tillsammans med min Canon nu...

Bilden ovan är i alla fall från i onsdags då jag och mamma drog ned till Djulö för att fota. Bilden är på mamma och min gamla kamera, och jag gillar den. Helt oredigerad.

Inga kommentarer: