onsdag 17 december 2008

Dryga halsfluss/förkylning

Min hals har bara blivit värre och värre under dagen. Allt beror på denna jävla hosta som så hopplöst skall reta mig. Det känns ju som om halsen är helt blodig, fastän den ju inte är det.

Men nu skall jag lägga mig framför SissElak (en DVD med sketcher med Sissela Kyle.) och försöka somna. Sedan kommer nog älsklingen och håller mig sällskap, han spelar just nu. Men det är så mys att sova på hans axel.

Han är bäst!

Förresten! På tal om DVD:er med komiker; såg Ett livsverk idag med Björn Gustafsson. Jag kan aldrig sluta skratta. Den mannen är sååååååååå underbart rolig! Och charmig! Och söt! Och mest lite av allt faktiskt.

GODNATT!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan meddela att jag kändis-spotade Björn igår i Sthlm! ;)

Elfridiskt sa...

Nice! Den människan hade jag gärna velat se i verkligheten. He's fine! ;D