fredag 19 december 2008

Juleskum har blurr i mun

Kvällen har varit skön. Mestadels bestått av film och TV tillsammans med morötter och dip. Har fått en fläng av att vara nyttig nämligen. Med nyttig menar jag att godiset skippas för grönsaker med dip, så mycket godare! Faktum är att jag faktiskt gillar att dippa grönsaker mer än vad jag gillar chips (de är så jävla flottiga, tillsammans utgör de ju en nästintill grotesk duo).

Fotade lite nyss också, när jag hade som allra tråkigast. Bara satt och satt och satt på min rump och gjorde ingenting, så då var jag lite aktiv för en stund. Skall snart ta mitt aktiva ass upp till sängen för att läsa lite i en bok jag började läsa idag; Klassen heter den. Har inte riktigt förstått ännu vad den handlar om, men det kommer väl snart ifatt mig antar jag.

Och förresten; min uppgift i historia c är färdig och inskickad, på datumet! Jag är rätt imponerad av mig själv, måste jag få säga. Det blev tammefan sjukt mycket skrivet, om än enligt mig rörigt och intetsägande. Jag gillade inte frågorna, de kändes antingen självklara eller otroligt komplicerade. Vilken kluven känsla!

Nej, skall nog chilla lite nu med sisla som sitter med sin bärbara här i TV-rummet. Sedan skall jag gå till sängs med boken som sagt. Upp tidigt i morgon för att söka slutna hörlurar.

Guten nacht!

(Bör tilläggas att bilderna är helt och hållet oredigerade)

Inga kommentarer: