måndag 29 december 2008

I'm turning in to a neeeerd!

Jag tror jag har blivit något av en nörd. Jag har alltid setts som en pojkflicka, men att jag skulle komma hem med ett Skullcandy headset för att kunna konversera på WOW, det hade väl ingen trott? Men jag har drömt om detta headset länge, länge, länge. Och äntligen är det mitt! 399 kronor på ONOFF; sänkt med 200 kronor nu under mellandagsrean. Så det var väl ett riktigt härligt kap? Ljudet är döhärligt och jag längtar efter att få använda micken vid något tillfälle. Först måste jag lära mig Ventrilo... detta helvetespåhitt! Men har en känsla av att lurarna kommer användas mestadels till musik.

Och visst är de otroligt snygga? Nog dreglar jag åtminstone! Gillar speciellt nitarna som sitter på var sida av dem. GRRR!

Och vet ni? Jag tror jag har någon typ av teknikprylarfetisch eller något. Detta år har jag inhandlat:
  • Min bärbara dator
  • Min Nokia
  • SONY hörlurar
  • Canon EOS 1000D
  • Fotoskrivare
  • Skullcandy headset
  • Ett antal spel till PS2 om det gills... lite.
Alltså... hjälp? Det är ju flera, flera tusen kronor! Men måste faktiskt erkänna att jag verkligen har varit rätt bortskämd detta år, då mamma och pappa velat ge oss saker och ting som de inte kunnat lika mycket förr. Jag tycker det är en fin gest, och nej, det handlar inte om att de hellre ger oss prylar än kärlek; vi får istället både och. En fin kombo enligt mig och ingenting jag klagar på.

DÄREMOT kan jag känna lite dåligt samvete ibland... Men konsumtion snurrar världen, right...?

Nåja, bortskämd or not; fruktansvärt tacksam!

Inga kommentarer: