lördag 6 december 2008

Jävla skitväder!

Det är så otroligt tråkigt och uschiuschväder ute att jag egentligen bara vill gå och lägga mig igen. Till att börja med förstår jag inte ens varför jag är vaken ännu, klockan är ju bara 10.46. Somnade visserligen inte senare än kanske ett eller halv två igår.

Egentligen var detta den sämsta årstiden att få en kamera på. Det regnar konstant, så det finns ingen möjlighet att komma ut för att fota. För jag tänker inte riskera att den blir blöt, never ever! Den är så fin och jag skall vara rädd om den. Jävla skit med "vinter" alltså! Speciellt när det är regn som faller istället för snö, och när snö faller, ja, då blir det ändå till regn inte ens ett dygn senare.

Jag blir så sur! Kan vi inte skaffa fram värsta supermannen som manipulerar vädret så att det blir annorlunda. Såhär kan vi ju inte leva! Åtminstone inte jag, för det suger rätt rejält alltså...

Nej, mer fotoväder till folket!

Inga kommentarer: