tisdag 23 december 2008

Dagen före dagen

You got me goin, you're oh so charming.
You say I'm crazy, I got you crazy.
I'm nothing but a womanizer.

Jag har en sådan rethosta. Det kliar i halsen och när jag hostar är det sådär riktigt skrovligt ni vet. Hoppas inte Henrik har åkt på samma skit nu, för han lät fan inte pigg när han ringde nu på förmiddagen. Han ringde och väckte mig! Förstår ni hur underligt det är? Jag vaknar alltid, utan undantag, före honom. Det är jag som ska ringa och väcka honom! Kan tänka mig att jag lät rätt grinig i telefon, jag är oftast det när jag är sådär trött och nyvaken och ingenting förstår.

Idag ska jag och Henrik i alla fall ned på stan för att hitta några sista julklappar. Trevligt!

Ps. Lilla tjejen som jag blev faster åt var en stor och frisk tjej och hon heter Ebba precis som jag sa. Ds.

Inga kommentarer: