torsdag 18 december 2008

Tråkmajaaaaa

Jag har inget liv, för jag tar kort på mina två parfymer som jag köpte på Kreta. Not much to life, huh?

Har pluggat mest hela kvällen. Historia c som ni vet. Jag kan faktiskt inte neka till att det är intressant, för det är det. Det värsta är att man hela tiden även ville engagera sig i sina MSN-konversationer och se på film, värsta i-landsproblemet där då man inte hinner med båda. Egentligen vet jag att jag inte borde logga in på MSN när jag skall plugga. Hamnar alltid i intressanta och underhållande samtal med min vän Micke. Jag har nog faktiskt aldrig tråkigt med honom på MSN. Det är farligt, må jag säga.

Så det här är till Micke: du förstör min studiegång. But what the heck, fuck that!

Nu skall jag förflytta mig till sängen med datorn, får inte lika ont i stjärten där som jag får på min hårda datorstol.

Jag är så jävla intressant idag.

Inga kommentarer: