onsdag 10 december 2008

Fuck blogg.se, heja blogger.com!

Jag är inte nöjd med blogg.se, så nu skiter jag i den där jävla sajten. Allvarligt talat så har de seriösa problem med sina servrar, och jag hoppas inte att de får betalt för skiten, för det skall inte ta upp till två, tre eller fyra timmar att få ett inlägg publicerat. Det funkar inte för mig som gärna bloggar ofta.

Så nu är jag tillbaka här, på blogger.com. Det känns surt att förlora en annars rätt snygg outlook, men vad är det att göra åt saken? Får snällt stå ut med att ha en rätt ful blogg, jag är ju fortfarande jag såklart. Hoppas på att kunna berika den med åtminstone ett par snygga bilder nu när jag har min superpower kamera.

Just nu sitter jag bara och längtar efter Henrik. Frågade om jag fick sova hos honom nyss. Jag hatar att fråga det. Vill inte känna mig i vägen eller uppfattas som klängig och allt för på, för det är jag inte. Är bara fruktansvärt kär och vill gärna vara nära honom så ofta som det går, mysa med honom framför ett datorspel, se på TV eller en film, ligga i sängen och kittlas. Det är det bästa som finns.

Dessutom har jag blivit utsatt för en fruktansvärd tjejvecka, då det känns extra skönt att få umgås med honom eftersom jag oftast inte mår så bra när det är som värst. Nåja... vi får väl se vilken domen blir.

Inga kommentarer: