onsdag 24 september 2008

Yes!

Idag gick snacket mellan farsan om mig gällande en ny dator. Som det verkar nu kommer jag få min dator bara ett tag efter att jag kommit hem från Grekland; alltså om inte alls lång tid! Det känns super verkligen, då kan jag ta tag i allt pluggande och projektarbetet med bravur. Underbart! Har till och med redan bestämt vilken dator det skall bli. Men det får ni se när det väl är dags, så det så!

Vem vet, kanske jag blir en helt ny bloggerska? Man kanske riktigt kan se mitt strålande pepsodentleende i skärmen när man läser min blogg. Ja, det vore något... om jag nu hade haft ett sådant.

Men vet ni vad! Nyss, nu när jag satt och skrev här, ringde en tjej från Bonniers och vill ge mig tre stycken tidningar och ett knivset, gratis! Behöver bara stå för porto, 69 kronor eller vad det nu gick på. Så, äntligen har jag fixat knivar till lilla familjen. Vi är så lost att vi inte ens kan skära tomat och gurka bannemig; vi kan inte skära genom vatten ens en gång.

LOST!

Har fixat än mer bilder idag till Bie Blues Band, nice tycker jag. Det är nog faktiskt de snyggaste bilderna jag lyckats göra, helt ärligt. Kanske ni får se dem någon dag. Vill inte lägga ut dem, det är ju deras bilder liksom. Men inom sin framtid dyker de säkerligen upp här, när de har fått ordning på plattan och affischerna, så de finns ute. Jag är rätt grym, ärligt... Vi fick jättemycket beröm för affischen (jag gjorde bilden och brorsan satte dit en schyst text) av någon snubbe på Grafiska i Stockholm. Niiice!

Nu skall jag förpesta lite.

Inga kommentarer: