söndag 21 september 2008

Skall det verkligen vara såhär? Va?

Helt seriöst, kvällen igår var skitbra ända till min huvudvärk kom och tog bort all min peppning. Det var meningen att vi skulle gå på en fest med massvis med människor, och jag ville VERKLIGEN (läs: verkligen) det! Men det gick bara inte. Jag vart helt slö i kroppen och började må illa. Snorloskan i J:s handfat som Jensa hade lagt gjorde ju knappast saken bättre. Haha!

Nej, men allvarligt talat, det var rätt misslyckat.

Idag har jag även ont i halsen, så jag undrar om min huvudvärk från gårdagen har någonting med det att göra? Let's not hope so! Låt oss hoppas att det bara var ett litet bittert inslag av tjejveckans grymma metoder.

Alla killar där ute, ni skall tammefan vara glada att ni är killar. Åtminstone en vecka varje månad. Detta är pina och ingenting annat.

Men, nu när jag har fått min tjejvecka kan jag åtminstone leva gott på Grekland. Så det så! Och jag skall inte supa mig full där nere. Det finns inte pengar till någonting sådant, bara 700 av mina 1500 går ju till mat så...

Det skall bli kul att åka dit men jag önskar verkligen att jag hade haft en större budget. Verkligen. Dumma mig som inte tänkte på maten, som skulle ha sparat ytterligare 500 spänn. Less jag blir... på riktigt alltså.

Inga kommentarer: