måndag 15 september 2008

We're to good to be true

Jajamän! Sov från att jag skrev det sista inlägget här på bloggen till klockan 18.00. Gissa om det var riktigt skönt? Svar, ja! Det var så otroligt jävla tokskönt! Hade kunnat ligga kvar där ännu, för är fortfarande lika trött och hängig.

Precis när jag vaknat och kom ned för att bre mig en macka, så tvingar lilsis med mig på en liten promenad med Zingo. Benen var så förbannat tunga, men det gick ändå. Till slut. När vi kom in övertalade hon mig även att sitta med henne framför TV:n. OC fick stå för underhållningen.

OCH GUD, jag hade glömt hur otroligt bra det faktiskt är! Vi såg på typ tre avsnitt av första säsongen, och man blir bara så sugen på att skaffa alla andra boxar. Eller ja, alla, för de som jag har här hemma nu de är ju faktiskt F:s. När jag har råd, inom sin tid, då skall jag investera i dem allihopa, för det är så värt det. Man kan ju kolla på de där avsnitten hur många gånger som helst utan att tröttna.

Benjamin McKenzie och Adam Brody är ju bara så jävla snygga! Den som inte tycker det är ju varken hetro eller homo, haha. Skämt å sido, don't take it to serious.

Förresten... i morgon är det dags att prova studentmössan. Är det bara jag, eller känns det otroligt nära och äkta nu? Ja, det gör nog det.

Nu blir det lite PVP i WOW. Take care!

Inga kommentarer: