fredag 19 september 2008

Han är min ledstjärna i livet

Jag älskar den här bilden, haha!
Den minen är så mycket H, så ni vet.

Vaknade upp med älsklingen i morse, alldeles för sent. Måste ha stängt av mobilalarmet någon gång under morgonen. Det är alldeles för mörkt nere i hans källare, det går inte att sova där utan att försova sig, tydligen. Men vaknade med bultande huvudvärk och surt humör, så jag skippade skolan.

För fyfan vad jag har varit grinig idag. Det är så jag skäms! Sådant hemskt humör har jag inte varit på på väldigt länge. Får försöka ha ett lite gladare humör nu ikväll med familjen. Och i morgon, för då är det party.

Kan fortfarande inte släppa Regina Spektor - Samson. Tänker på H varje gång jag hör den, det är bara fina känslor som sprudlar. Tänker på vår första, aning berusade, kyss juldagen '06. Tänker på alla underbara dagar vi har tillbringat tillsammans med vänner och familj. Snart delar vi ju även minnen från en hel vecka i Grekland tillsammans med hans familj.

Han är så jävla underbar att ibland kan jag få tårar i ögonen när jag tänker på honom. Gud, vad jag verkligen älskar honom! Är som fångad, det är obeskrivligt och onödigt att ens försöka beskriva alla känslor, för det är inte möjligt med ord.

Du är mitt hjärta.

Inga kommentarer: