måndag 8 september 2008

Så kort med tid

Det är fyrtio minuter kvar till jag börjar skolan, ännu en vecka. Jag är otroligt trött och har myggbett över precis hela jävla benen efter en natt hos H. Han ligger här bredvid och sover så gott, men snart är det dags att vakna och köra flickvännen till skolan. Stackars!

Det regnar ute och mitt humör känns lågt. Inget tålamod alls. Känner hur dagens aktiviteter bara ramlar över mig och jag vet inte hur jag skall göra det och vad jag skall göra först. Fastän dagen är rätt bra schemalagd.

Gårdagen spenderades med H och därav den sämre uppdateringen. Hade nog ingenting att skriva om heller, to be honest. Så det var lika bra att ni slapp läsa allt dravel. Det är H som gäller även idag efter skolan. Han åker ju nämligen bort på onsdag och blir därav inte hemma förrän på fem långa dagar. Så långa...

Kommer sakna honom, yes!

Vi hörs senare, ciao!

Inga kommentarer: