onsdag 24 september 2008

Men det var då fan, host host attjoprosit!

Alltså, shit! Jag är absolut genomförkyld! Hoppas verkligen inte att detta utvecklas än mer, då är ju hela veckan på Kreta förstörd. Hur surt är inte detta, egentligen? På en skala mellan 1-10 skulle jag säga 9½, för än har jag ju inte halsfluss...

Jag var rätt borta igår, både från bloggen och det verkliga livet. Sur som satan och knappt nåbar, som det kändes. Vet fan inte vad det är. Är jag nervös inför resan eller är det helt enkelt mycket nu? Kan tänka mig något av dem två alternativen i alla fall.

Klockan tio över nio nu på morgonen är det i alla fall back to the usual, känns jobbigt efter två dagars extra helg. Men jag får väl sitta och drömma om den där drinken på stranden till dess, det borde kunna hålla mig uppe någolunda åtminstone.

Och snart skall man börja tänka på projekt...

Jag har alldeles för mycket i huvudet just nu.

Inga kommentarer: