tisdag 9 september 2008

För många dagar

Jajamän, då var skolan slut för dagen. Skönt är det, sannerligen. Det är inget trevligt i skolan längre. Hoppas på att det skall bli bättre. Just nu känns det som om jag går dit bara för att få slut på det. Har ingenting emot ämnena, gillar dem och jag gillar att plugga, men just det att vara i skolan, det stör mig.

Waste of time, maybe. Hoppas åtminstone på att få ut någonting av det i slutändan, I probably will.

Käkade på Donken idag, vilket ju inte känns så bra kanske. Behöver ju inte direkt bygga på fetthyddan, om vi säger så. Så det är faktiskt som så att nästa vecka bojkottar jag allt vad hambugare och pizza heter. Vill inte vara med längre. Måste bli fin till studenten, vill inte se ut som en sockeralkoholic då. Skall vara "smal" och fin, vacker som alla andra.

Det är mitt mål.
Och kanske jag skulle slippa dina nedvärderingar då.

Subba.

1 kommentar:

Nenne Kay sa...

Vad är det för HOE som hackar på dig? Du är jättefin som du är lilla du! <3