måndag 1 september 2008

I'm real fake baby, real fake

Grab that bitch! Nu är håret färdigfärgat och resultatet blev väääldigt mörkt. Kom även nu ikväll på att mina ögon verkligen utmärker sig när det är så mörkt, eftersom de är så blå. Jag trivs verkligen, det är helt klart den hårfärg jag enligt mig själv passar som bäst i.

Skall snart gå ut på ballen och dra en pinne. Det är illa, jag vet verkligen det. Har inte alls många cigg kvar nu, efter det får det vara finito till Greklandsresan. Då skall jag och H:s mamma puffa ordentligt med mintpinnar.

Jag längtar verkligen fruktansvärt mycket efter den veckan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, nej, nej Elfrida, neeeeej!!
Inte börja röka.. =ó(

FÖrsök sluta när du ännu inte är beroende (antar att du inte är det då du skrev att du inte ville bli det? =P)

Min lilla kommentar kanske inte förändrar något, men tänk på framtiden. Det är ju bara skit, och kostar alldeles för mycket. =/

Elfridiskt sa...

Haha, Zarah, det här är mitt sista paket på länge kan jag säga. Det är bara dyrt och man blir bara sur när man inte får cigg.

Så ja, jag skall inte fortsätta. Och jo, din kommentar betyder visst. :)