fredag 26 september 2008

Paniksångest

Jag saknar tjejen med utseendet på bilden,
yes I do!

Det är så mysigt att kolla i sin gästbok på bilddagboken.se ibland. Idag när jag loggade in var loggan orange och när jag drog in för att se vem som lämnat en liten notis var det Jossie. Hon skrev att hon saknar mig! Det är bara så kul att få känna på sådan uppskattning. Men vi skall nog ses snart skall du se, bruttan!

Ja, natten gick inte fort om vi säger så. Vaknade var om vartannat och det ingav en lätt känsla av tung panik. Jag är ju inte frisk, behöver ju åtminstone få sova om nätterna. Jag tror inte riktigt på den där kombinationen stress och förkylning; de kompletterar varandra till någonting än värre. Jag är tokförkyld och bedömde därför att mitt läge är alldeles för labilt för en skoldag. Gårdagens lektioner gick mest åt till att snyta sig. Kan tänka mig att de i klassen fick lite krupp på mig, så som jag sprang. Men vad fan skall man göra när det bara rinner?! Jag undrar då!

Har fortfarande städningen kvar idag. Det är då fan att jag skall vara så slarvig, bli sämre och ha en sådan jobbig punkt på schemat kvar. Sedan har jag några arbeten som skall renskrivas också.

Ja, jo, jag får väl åtminstone försöka se fram emot dagen!

Paniksångest.

Inga kommentarer: