fredag 5 september 2008

Ingen jag-mår-så-bra-dag

Idag är ingen bra dag för mig, verkligen inte. Därav den otroligt dåliga uppdateringen. Var tvungen att gå hem från skolan p.g.a. huvudvärk, öronvärk och snuva. Det kändes inte bra alls. Ringde mamma och vi drog direkt ned till Apoteket. Köpte tabletter mot förkylning och nässpray, allt för att undvika vidare sjukdom.

Det här känns inte som riktigt rätt tid att bli sjuk på.

Hur som helst så vid halv tre idag dök Ellinore upp här hemma. Jag skulle tydligen med till Statt, och man kan ju inte banga ett sådant erbjudande. Så jag drog i mig några tabletter och hoppades på det bästa. Hade väldigt trevligt på krogen i alla fall, trots mina symtom. Men visst var det otroligt jobbigt också! Huvudet bara bankade och bankade. Som om hjärnan ville ut.

Men Ellinore var lagom gullig och bjöd på två cider. Det var himla mys!

Nu skall jag ringa käre pojkvännen. Efter det är det filmdags med lilsis. Jag lär ju somna och domna.

Hur har eran dag varit? Hoppas de varit bättre än min vart fall, rent fysiskt alltså.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och vi vi var på Statt för att...
länken till deras myspace är...
De var rätt bra...
Åh baa aa typ Kent var inte där men det var rätt ok iallafall...
:D

Elfridiskt sa...

Haha, what? Skriv vem du är istället.

:)