onsdag 24 september 2008

Var tar mina kläder vägen?

Jag undrar verkligen; var är denna tröja till exempel? Det var en av mina absoluta favoriter, ett reafynd som heter duga och den hade varit absolut perfekt till Greklandsresan. Ni vet, lagom snyggt med vitt när man blir lite sådär brun. Gud vad hett! Men så blir det ju inte nu, för alla mina kläder försvinner på något mystiskt vis. Hur fan...?

Förresten... jag hatar Kissie! Jag hatar henne så mycket att jag går i taket. Hon har absolut ingen uppfattning om vad moral är och vad det innebär. Karma är ju knappast hennes efternamn, om vi säger så. En mer korkad bimbo, ja, det får vi nog faktiskt leta jävligt länge efter för att finna. Om det nu ens är möjligt, för det lär inte existera någon sådan extrem.

Hon gör mig så jävla upprörd med detta inlägg. Hade jag träffat henne på stan, då lovar jag att jag hade tryckt upp henne mot en vägg och åtminstone försökt banka vett i henne. Hur kommer det sig att Blondinbella nästan får glasflaskor i huvudet, när Kissie inte får det?

Jag tycker det borde vara tvärtom, jag! Jävla fjortisjävel!

(Och ni får tycka precis vad ni vill om mig, jag är bara så extremt jävla farligt förbannad! Någon jävla typ av moraluppfattning måste man väl för i helvete ha? Dessutom är hon så jävla feg och trångsynt att hon inte ens vågar publicera mina kommentarer!)

Inga kommentarer: