torsdag 25 september 2008

Morgonen är lång

Då har man hunnit duscha, tagit sig en kaffe i morgonsolen på ballen och låtit håret torka. Det är riktigt härligt att sitta där ute, iklädd t-shirt och shorts. Riktigt kände hur solen värmde upp hela mig. Det var nästan så att jag började svettas, så varmt är det ute idag. En helt blå himmel, det finns knappt bättre om hösten.

I övermorgon sitter jag däremot i betydligt härligare solsken. Skall försöka få låna syrrans iPod på dit- och hemresan. Det är så otroligt tråkigt att flyga utan musik. Och jag har ju min mediaspelare på mobilen, och den får man ju som känt inte ha på under flygning. Riktigt trist! Så vi får se hur det blir; diss eller inte.

Att-hinna-med-lista-för-idag:

  1. Föna och platta hår, sminka, gå till skolan.
  2. Möta upp H 14.05.
  3. Åka ned till banken för att växla in mina 2000 till euro.
  4. Åka hem till H och käka
  5. Hem och städa rummet för S och E kommer på lördag och skall övernatta (på mammas födelsedag).
  6. Göra färdigt redovisningen om Gränna.
  7. Packa klart resten av mina grejer.
Ja, det är ju en heldag som heter duga det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan ha mobilen inställd på "flyplansläge", då funkar det att lyssna på musik och så, men det går inte att ringa eller skicka SMS.

Ha det så trevligt i Grekland nu.

Kram

Elfridiskt sa...

Åh, det visste jag faktiskt inte. :) Men fick låna morsans mp3, så då sparar jag batterier på min lilla nalle. men tack för infot! :D

Jag lovar. Ska sola lite till er med.

KRAM!