söndag 14 september 2008

Vad fan är det här då?

Ja, vad fan är de här då, egentligen? Jag är så jääävla trött och seg i kroppen att jag knappt kan tro det är sant själv. Visserligen somnade jag inte förrän tre inatt, och vid fyra ringde H. Kommer knappt ens ihåg vad vi sa, för jag är så jävla tom i bollen (läs: är).

Sedan att dagen känns så jävla lång också, för de gör den. Av den enkla anledningen att H kommer hem idag, men enligt mig om alldeles för länge. Det känns dött, för jag längtar ju så efter att gosa i mig i hans famn. Det skulle kännas så jävla bra!

Men min pojkvän, åh, min allra käresta, äntligen hemma IDAG! Nu skall jag spela lite WOW och fundera på om jag verkligen är tänd på att skapa en videoblogg idag. Jag lovar att jag skall göra mitt bästa för att övertala mig själv att ta tag i det.

Puss på er!

2 kommentarer:

Nenne Kay sa...

Jadu, du är inte den enda som är seg i kroppen idag hurrudu. Helt otroligt ;o har faktiskt varit relativt pigg de senaste dagarna men nu är jag tamefan trött alltså.

Hoppas på ny videoblogg :) skulle vara roligt, hihi!

Sköt om dig gullet
<3

Elfridiskt sa...

Jag ska lägga upp en sen. :D Haha! Helt sliten ser jag ut. Doed!

Du är gull. <3