fredag 12 september 2008

Tjockis

Tjejor, blir det någonting i helgen må tro? Kom igen, singstar all night long!

Känner mig rätt kluven just nu. Den ena halvan av mig är sugen på cigg och den andra choklad. Tror ni att det är frustrerande? Men, i slutändan vet jag att valet blir lätt hur som så. Det blir ju choklad, för det köper mamma till mig, men inte cigg. Fastän hon själv har rökt, i flera flera år förr. Men nej, hon och syrran som båda har varit rökare skall bestämt gå upp mot mig nu. Så är'e ju!

Jag känner mig väldigt trött i ansiktet idag. Trycket ligger fortfarande på. Skall snart gå ned och ta en tablett som tydligen skall få det att lätta från ansiktet.

Ja, jo, det skall jag göra nu, sen skall jag ta ett ordentligt snack med mami. Men var är Zingo idag, han är inte hemma? Gud vad trist!

Inga kommentarer: