lördag 6 september 2008

Hoppas idag blir en bättre dag

Jag älskar att vara hos mormor och morfar,
det är en sådan underbar natur. Med eller utan
regn. Åh, mysigt, mysigt! Vättern.

Igår var ju som känt ingen bra dag. Den blev inte bättre heller när jag tog mod till mig och ringde H, som tyst och fort sa i luren att "jag har inte tid att prata nu". Klick! Hade mått skitdålig hela dagen och längtat efter att få säga godnatt de där fem minuterna i telefon. Jag somnade och ingen telefon ringde som det var sagt. Men jag hoppas att H hade en rolig kväll i alla fall.

Snart skall vi dra från stan också, min familj. Äntligen åker vi iväg till mormor och morfar i deras sommarstuga. Det skall bli himla mysigt! Synd bara att vädret är så dåligt. Men vet ni vad? Deras sommarställe är så jävla mysigt ändå, med eller utan regn. Så det gör mig ingenting alls om det faller lite.

Jag tar med mig kameran och hoppas på några fina kort. Förra året gick det ju rätt bra med fotona faktiskt, faktiskt.

H hos mormor och morfar '07.

Inga kommentarer: