torsdag 11 september 2008

Gief energi, danke schön!

Benen bara domnar bort under mig. Det känns tungt att veta att det faktiskt är en dag i morgon också. En skoldag dessutom. Överlag har veckan gått förbannat fort, men idag känns den längre än någonsin. Vill nog egentligen bara få fram att jag vill ha söndag; mitt liv känns lätt miserabelt utan min ledstjärna.

Snart är det käk, syrran tillagar lax lite sådär lagom lyxigt och gott. Sedan är det verkligen kväll, för då är det dags för idol och en tuppelurare i soffan. För jag kommer förmodligen somna, som jag alltid gör framför TV:n när jag är sådär riktigt utslagen. Men, inte får jag sova för natten inte; måste ta tag i engelskuppgiften innan jag faller i REM.

Nu skall jag gå ut på ballen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå, läx är ju inte lyx :P tycker jag

Elfridiskt sa...

Lax är lyx för det är så jäävla stört gott! ;D