måndag 1 september 2008

Jag är less på grannar med MC

Alltså, helt seriöst! Man sitter här hemma och pratar i telefon, så plötsligt rycker man till av ett fyrtaktsbuller mitt upp i samtalet. Jag får bara lust att gå ut och strypa den där jävla motorn, lyfta motorcykeln i höga skyn och slänga in den på tomten och skrika: "Yippie KY, motherfucker!"

Hur jäkla klockrent vore inte det?

Men det faktum att hojen är alldeles för tung för mina veka armar, och att jag förmodligen skulle få betala av den i några decennier, avskräcker mig rätt rejält. Hur som helst så har jag enorma visioner där jag är världens superhjältinna, lika stark som Pippi Långstrump. Men lite tuffare och snyggare med lite mer latex.

Ja, det är livet det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan gärna komma och hjälpa till :)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Elfridiskt sa...

Haha, ja gör det snälla du! De går mig på nerverna. ;D