söndag 14 september 2008

What's your name, supahstar?

The night is young, and so am I.
The night is cold, and so am I.
Inside.

Jag är inte trött, inte ens efter kvällens alla sånger och skratt. Inte det minsta. Det känns som om jag skulle kunna vara vaken i all evighet, men det vill jag inte. Egentligen skulle jag vilja sova för att glömma att H skall ringa. Det verkar inte bli så idag, han är på ett annat plan. Kanske, kanske det åtminstone finns en liten, liten chans att han faktiskt ringer, trots den sena timmen.

Kvällen har i alla fall varit bra. Så mycket får man säga.

Nu står det i alla fall klart att jag skall vara med och organisera Omformarnas hemsida, hur det nu skall gå. Jag har tagit del av uppgiften av den anledningen att jag gärna lär mig. För jag är lysten efter kunskap, vetgirig kallas det kanske? Eller, det kanske mer betyder att man vill veta allt; typ om Posh och Davids äktenskap? What do I know...

Skall snart gå ut på ballen och njuta av den friska kvällsluften. Det är underbart att sitta där ute och se upp på de få stjärnor som pryder vår himmel. Det är också underbart att tänka, att någonstans där ute i världen, bland världens alla miljarder invånare, sitter någon mer och ser upp på samma stjärna. Är det inte rätt fascinerande, egentligen?

Livet är njutbart.

So long!

Inga kommentarer: