tisdag 13 januari 2009

Smyckesdesignare, en blogg för alla smaker

http://ecadesign.blogg.se/

Jag måste bara tipsa er om designbloggaren innan jag går för att sova. Ni kan ju kika in i hennes blogg om ni är intresserade av smyckesdesign! Jag blir i alla fall sugen på att köpa in en hel del av hennes sortiment. Synd bara att pengar fattas.

Coolt att klicka sig in på en blogg och faktiskt se en ung tjej med känsla. Kanske det är någonting för mig, har ju alltid älskat att pärla och greja! Vi får väl se vad framtiden kan bringa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Ja, det kostar 60 kr (beroende lite på hur mycket detaljer, men runt där) och är ca 4x4 cm. går att ha större/mindre om så önskar, och jag kan skicka det men då tillkommer en kostnad för frakten. Jag vet inte riktigt hur mycket de skulle bli eller om man kan skicka de i vanligt kuvert. Vill man ha kedja till eller så tillkommer ca 100 kr beroende på kedjans kostnad, går även med vanligt moccaband/läderband om man så önskar och de ligger på runt 20 kr.
Kul att du tyckte de va fint!
kramar Emma Andersson
E.C.A Design UF