lördag 17 januari 2009

Nu flyttar jag förmodligen för gott

HÄRMED HÄNVISAS MINA LÄSARE TILL:
HTTP://KULTURTRASH.MINPENNA.SE

Notera: Denna blogg kommer alltid finnas kvar, jag vill inte utradera alla minnen bara sådär. Så denna blogg kommer alltid finnas kvar som arkiv för det gångna bloggåret. Så varken jag eller ni behöver sörja!

OKEJ! Nu kommer jag med en sådan där "tråkig" nyhet igen... Jag har bytt blogg, igen! Denna gång stannar jag förmodligen kvar. Är så trött på blogger.com, för min blogg känns så himla... platt? Dessutom, som ni kan läsa i ett tidigare inlägg, var jag på jakt efter en blogg där upplösningen på bilderna blev bättre! Och på denna blogg kommer upplösningen bli super då man själv helt och hållet bestämmer storleken på bilden o.s.v.

Så på minpenna.se hamnar jag förmodligen till den tid då jag har råd med egen domän o.s.v. Ni hänger väl med?

Inga kommentarer: