lördag 10 januari 2009

á la new frill & jeans

Då var man nyklippt och grejer. Det blev en liten pageliknande frisyr. Morsan gjorde så gott hon kunde, och inte ser det väl fyskam ut heller? Inte enligt mig åtminstone. Och tur är väl det, för det är ju jag som måste dras med det. Så länge jag är nöjd så spelar det ju egentligen ingen större roll. Dessutom är det ju bara hår, så varför bry sig så jävligt?

Jag har alltid sagt det att hår är alltid hår, det går alltid att göra om, eller så växer det ut. Därför är jag inte ett dugg rädd när morsan klipper mig. Skiten måste ju av, så slitet som det är. Eller hur?

Mor och far var snälla och köpte nya jeans till mig. Hade bara ett par innan som jag fick plats i. Suck! Men fick dessa godingar för 349:- på Kapp Ahl. Riktigt fina är det faktiskt, och passformen är ovanligt snygg för budgetjeans. Nu har jag äntligen ett par som jag kan använda till stövlarna.

1 kommentar:

Anonym sa...

håret är ju jättefint! det går inte att tro att du inte klippt det professionellt