söndag 11 januari 2009

HAHA! Bruno, Bruno...

Okej, jag sitter här och fullständigt garvar arslet av mig. Här har ni Brunos (ni vet, hataren som jag skrev om i ett föregående inlägg) hatinlägg mot mig. Undrar hur länge grabben (alternativt gammelgubben) kommer hålla i branschen. Skall vi slå vad om en vecka?

Jag menar, det är ju bara bra att han gör reklam för mig, eftersom han inte tjänar ett skit på att skriva dessa saker om mig eftersom han varken känner mig eller vet vem jag är. Tycker bara det är enormt underhållande.

Jag kan ta att han skriver hatiska inlägg om och mot mig, för han vet ingenitng om mig personligen, men jag stör mig på att han hoppar på andra bloggare.

Gud, det var skönt att få sig ett litet garv såhär in på natten. Eller vad tycker ni?

2 kommentarer:

Anonym sa...

U go girl!! <3

Elfridiskt sa...

Ofcourse, I'm always goin'! ;D