onsdag 14 januari 2009

Ingen sömn = utmattning

Jag sov ingenting inatt, absolut ingenting. Kan inte förstå varför det skall vara så svårt att sova? Har fått allvarliga problem med det den senaste tiden. Igår natt till exempel sov jag ingenting, vilket resulterade i att jag gick upp först halv tre på eftermiddagen. Det känns inte rättvist nu när jag har skola och sköta, plus en fritid utanför skolan. Man blir ju helt slut!

Under dessa nätter när jag har sovit oroligt har jag faktiskt drömt mardrömmar om studenten. Himla obehagligt! Har drömt saker som att inte ha hunnit köpa en klänning och hunnit upp med klassen på scenen i idrottshallen. Blev jagad av några jävla elefantliknande varelser också, som gjort att jag blivit alldeles svettig och spänd.

Nehepp, om tre timmar är det dags för begravning av Henriks morfar. Det är anledningen till att jag kan sitta här och skriva idag vid klockan tio. Men kanske jag borde göra mig i ordning nu istället, man vill ju se så fin ut som möjligt. För allting kommer bli så fint!

Inga kommentarer: