söndag 11 januari 2009

Lördagskväll och grejer

Hallåhej!

Idag sov jag riktigt länge alltså, typ 13.10 eller någonting. Är fortfarande helt vimmelkantig av trötthet.

Hur som helst så var gårdagen jättebra, betyg fyra av fem skulle jag väl säga (mina bihålor gjorde fruktansvärt ont hela kvällen). Först var det bara meningen att vi skulle käka och umgås lite, men sen ville grabbarna bjuda upp till fest. Eftersom jag tar avsvällande och kortisonspray blev det bara en öl och en drink, plus att jag inte kände för att bli totally wasted heller. Men det gjorde dem, och så blev det också. Vid ett skulle två pers ner på krogen och då dog allt ut, rätt tidigt alltså för jag trodde vi skulle vara igång mycket längre än så.

Men lite skönt att det tog slut så pass tidigt var det ju ändå, blev ju så förbannat trött av all smärta. Hoppas den inte är densamma idag. Slipper den gärna.

Ska pussa på Henrik nu.

Inga kommentarer: