lördag 10 januari 2009

Bruno, you gotta feel some love

http://hataren.blogspot.com:
BRUNO , har titta på din blogg och han tycker att den ser förjävligt ut och din nya header men och nej ingen kommer stå ut med att ha ditt face på din fula äckliga header

Han stavar som en kratta, snackar om sig själv i tredje person och trycker på ett konstant hat all day long. Jag vet inte om denna person är oseriös, eller om han faktiskt har haft ett sådant miserabelt liv att allt han ser eller hör om förvandlas till ett enormt hat i kroppen. Han måste verkligen ha växt upp under fruktansvärda omständigheter.

I sin nystartade blogg skriver han otroligt elaka saker om bloggare som Blondinbella och Kenza, jag menar inga milda och oskyldiga kommentarer, utan rent av grova nedvärderingar. Även fast han verkligen hatar dessa två bloggare envisas han med att varje dag läsa deras bloggar. Alltså, killen ser nog inte dubbelmoralen själv?

Det är inte ett dugg synd om killen, även om han blivit slagen som barn. Tur bara att jag, som Blondinbella, är tillräckligt stark för att inte ta åt mig av kritiken, då jag ser denna kille som ett enormt skämt! Men visst... bra idé va, att starta en blogg full med hat? För det är väl vad folket gillar?

Suck, vilket jävla skämt han är och vad patetiska människor är om de ens ser en gnutta gillande i hans blogg.

Förresten, jag anmälde honom till blogger.com för hat mot enskild person och grupp. Hoppas den biter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha han är helt jävla sjuk i huvudet. Och han har inte bara problem med sitt liv, utan också problem med Svenskan. Jag hatar särskrivning. Bra att du anmälde honom, great!