lördag 3 januari 2009

Här får ni mig!

På Gatstuberg igår, en helt naturlig bild på mig utan något som helst smink eller redigering. Det är inte allt för ofta man faktiskt får se mig utan smink, på bild åtminstone. Annars sminkar jag mig nästintill aldrig, ser liksom inte grejen i det hela när man kan vara lika söt utan. Dessutom tycker jag att ögonen alltid blir vackrare utan en massa spackel, de blir likdom dolda bakom all mascara och ögonskugga annars. Men visst trivs jag med smink också!

Senare idag blir det i alla fall en promenad till med morsan. Det är ju så otroligt skönt att gå nu när det är vinter, mysigt med en stund all by my self med mami också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det är när man är naken och helt naturlig som man är som vackrast helt klart!

Elfridiskt sa...

Haha, yeah! :D