fredag 2 januari 2009

Dagens fotopromenad

Jag och mamma gick ut för en fotopromenad. Det var riktigt kallt, men också otroligt vackert. Såhär kan det alltså se ut när man blickar ut över landskapet från Gatstuberg i solnedgången en vintereftermiddag.

Vi tog oss vidare på vårt lilla äventyr med stelfrusna öron, händer och isiga näsor. Skogskyrkogården var vår destination. Fotade en marshall, och ni ser ju resultatet. Fridfullt och varmt.

Uppe på Gatstuberg hade småbarn alternativt dvärgar gjort snöänglar i den lilla snö som fanns.

En grill fann vi också. Det är jättemysigt att sitta där uppe om somrarna och grilla med vännerna, under vintern är jag dock mer tveksam mot det hela. Men ring mig i sommar och jag är på!

På kyrkogården låg rosor. Jag tänker direkt på Kent och Du och jag döden, främst på Palace and Main. Så ikväll skall jag knarka Kent, och det kommer bli underbart vackert.

Don't go to hard on me, har inte lärt mig inställningarna riktigt på kameran så de blir ju inte superb direkt. Skall förmodligen ta en promenad i morgon också, med kameran i högsta hugg. Det är ju skitbra, för det peppar på kreativiteten och man bränner fett. Vad skulle möjligtvis kunna bli bättre?

Inga kommentarer: