fredag 16 januari 2009

kulturtrash.com, I'm a dreamer

Jag funderar starkt på att skaffa en egen domän. Inte för att jag har tokmånga läsare direkt, utan mest för att det känns bättre att ha någonting eget liksom. Som jag har förstått måste man kanske ha blogg.se, och den chansen har ju jag sumpat. Tog ju bort min blogg därifrån i en ren irritationssituation, och nu verkar den inte gå att få tillbaka.

Kanske jag får hålla mig till blogger.com för all framtid, men det känns så oseriöst. Trist och platt. Får ju inte utlopp för någon typ av kreativitet gällande design och så vidare då blogger är så enformigt.

Eller så är det bara jag som är trög och inte fattar ett skit! Men ni som har egna domäner; hur gjorde ni för att forsla över bloggen, och hur mycket betalar ni i månaden/per år?

Inga kommentarer: