söndag 11 januari 2009

Hat är ett annat ord för kärlek

Bruno verkar inte kunna ta kritik, nu hotar han med att ta in gästbloggare som "ska säga vad de tycker om såna som henne" (såna? Jag har lärt mig att man stavar det "sådana"). Haha, alltså... helt seriöst? Han tror att jag tar skit av honom? Äntligen har jag ju faktiskt någonting att verkligen garva gott till! Jag älskar att slå upp laptopen och läsa hans löjliga blogg och märka alla stavfel o.s.v. Jag älskar att läsa miserabla människors tankar.

Det är ju skitbra att han skriver om mig i sin blogg, eftersom han skriver saker som gör att folk verkligen blir nyfikna på mig och min blogg. Dessutom så måste han ju lida av någon typ av ångest för dubbelmoral är hans mellannamn i varenda jävla inlägg. Se till exempel här:

Orkar inte skriva mera om den där transan eller hur jag ska förklara hennes kön.

Men Bruno, varför envisas du ändå med att skriva om mig, om du ändå inte orkar?

Nåja, tack för att jag får skratta åt dig åtminstone. Men ett tips till dig är ju att faktiskt inte tipsa om några bloggar i din egen blogg, för då stödjer du ju det du hatar; just ja, bloggare. För du vet väl om att Blondinbella tjänar x antal spänn på att du klickar dig in på hennes blogg, eller när någon annan gör det?

Och Bruno, du skall bara veta hur mycket jag har fått.

1 kommentar:

Nenne Kay sa...

Haha go ellie! luv<3