onsdag 15 oktober 2008

Vilka jävla karlakarlar, suck...

Gud vad trött jag är på att karlar alltid skall visa sitt övertag. Eller åtminstone det övertag de tror att de har men som de sällan faktiskt har. Vad fan är det med karlar egentligen? De skall alltid låta när de gäspar, riktiga jävla björnskrik! Förmodligen för att visa "hej här är jag se på mig jag är karl och absolut asmäktig". Sitter man här nere i vardagsrummet med H och farsan en kväll då de är trötta, då kan man räkna med riktig, äkta, irritation som följd.

Och det här med karlar som dricker någonting, de skall alltid lägga på ett enormt "ahhhh" efteråt. Inte H dock, vilket bara är så jävla skönt att åtminstone slippa det. Men farsan, fyfan! Stod nu på morgonen och sminkade mig, hörde typ fem "ahhhh" på rad när han drack kaffe. Var en sekund från att stänga dörren när jag hörde att han ställde ned koppen på bordet igen.

Alltså, vad fan handlar det om egentligen? Kanske varenda jävla kvinna borde göra samma sak... undrar just vad de skulle säga?

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahaha! men gud, jag stör mig också fruktansvärt mycket på det där "aaaah". min pappa är kung på sådana läten. tom efter ett glas vatten lix!

Elfridiskt sa...

hahahaha, alltså... det finns inga ord att beskriva irritationen med. ;o