torsdag 23 oktober 2008

Serier och saknad

Tänkte kanske dra lite nytta av Play Prima snart. Glo ett eller flera avsnitt av Livet i Fagervik, som för övrigt är en jävla mysig och bra serie. Hur många ser på den? Själv försöker jag följa den så gott det går, men det är tufft när man har pojkvän, plugg och projekt vid sidan av måste jag säga. Att faktiskt kunna följa en serie, det är lyx för mig. House är dock ett måste, vad än plugg heter.

Sitter just nu i sängen och håller tummarna för att H ringer snart. Det är så tråkigt och grått utan hans röst kan jag känna. Önskar han kunde komma hit, vira in sig i täcket med mig och somna gott, men det är bara önskedrömmar. Rena rama önskedrömmarna, en onsdagskväll som denna. Men att sova, ja, sova, tillsammans med honom, det är faktiskt det bästa jag vet. Det finns ingenting bättre än att känna värmen från hans kropp bränna mot min hud. Jag somnar alltid så jävla skönt på hans arm mitt i natten. Vi vaknar allt som oftast på varsitt håll, men ändå nära liksom.

Ja, det finns ingen jag älskar så som jag älskar honom och hans underbara personlighet och värme. Ingen jag någonsin älskat och någonsin kommer älska, så som jag älskar honom. Det är en sådan jävla härlig känsla och tanke att han verkligen är min, och därmed bara min!

Vi stavar kärlek, stjärnstopp hallonsoda!

Inga kommentarer: