söndag 5 oktober 2008

Du gör min dag helt enkelt

Skabbig bild på mig, men riktigt fin på H
Vet inte om det var efter första doppet
eller om den bilden togs precis när vi
kom dit. Men mys var det!


Han är den bästa jag har, så är det bara med den saken. Det kommer aldrig finnas någon som kan mäta sig med honom, inte inom någon som helst kategori. Veckan vi fick tillsammans på Kreta, det var den mest underbara vecka i hela mitt jävla liv. Men idag är en jobbig dag, för det gör tiotusen gånger så ont att vara ifrån dig efter att ha umgåtts konstant i åtta dagar. Egentligen vill jag bara sova eller höra din röst i telefon, än bättre ha dig här, men inte idag. Vill sitta med dig på balkongen at Sea Side och bara njuta av en cigarett eller en iskall coca-cola. Pussa dig godnatt på hotellrummet och vakna upp bredvid dig till ännu en underbart vacker soluppgång. Ta en fika i stan och skratta med dig.

Jag längtar redan tillbaks, och det var det bästa jag har gjort i hela mitt liv. Jag älskar dig!

Dessutom saknar jag Z så det gör ont också. Varför fann svensken Gotland? Varför i all sin dar?

1 kommentar:

Nenne Kay sa...

Ja på så sätt, om man kan tänka att du varit utomlands och inte jag (dumma dumma du! :o ), så kan jag ju iallafall glädjas över att inte sakna ett ställe så mycket. Jag kan bli rätt sentimental när det gäller sånt, haha. Vill ju inte vara ledsen bebis ett halvår bara för en sån sak ;D

Men du verkar ha haft det kanoners, uschamejen! och färg har du fått också. Så typsiskt när jag för tillfället har lite småkomplex för min bleka hy.

Får se om en annan vågar åka utomlands någon gång. Är livrädd för flygplan :o

Sköt om dig sötan!